PIWNICA CAFE

Serdecznie zapraszamy do nowo otwartego lokalu w Ruinach Zamku Zespołu Pałacowo-Parkowego, dawna Restauracja Parkowa. PIWNICA CAFE, będzie to wyjątkowe miejsce do spędzenia wolnego czasu z przyjaciółmi, rodziną w tak pięknym miejscu jak nasz żmigrodzki park.

Czytaj więcej: PIWNICA CAFE

DZIEŃ OTWARTY U SZNAJDERÓW

Zapraszamy na "Ogórkowanie w Dolinie Baryczy", które odbędzie się 18 sierpnia 2018 r. w godz.: 12:00-17:00. Organizatorzy przygotowali liczne atrakcje m.in. lot ogórkowym samolotem lub degustacja kiszonych warzyw i soków. Mapka dojazdu na pole ogórkowe oraz więcej informacji znajdziecie na stronie: http://www.sznajder.agro.pl/.

Wycieczka do Sobótki

W ramach wakacji z ZPK wybraliśmy się na górę Ślężę. Wejście zaczęliśmy od strony przełęczy TĄPADŁA, Trasa bardzo piękna, ciekawa, po drodze mijaliśmy ciekawe skupiska kamieni oraz starożytne rzeźby kultowe. Po około 2 godzinach wspinaczki z małymi przerwami wszystkim udało się wejść na 718 m. n. p. m. Po wejściu na szczyt zwiedziliśmy kościół Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny wraz z jego podziemiami oraz podzialiśmy piękne panoramy z wieży widokowej. Po zregenerowaniu sił ruszyliśmy w drogę powrotną, która trwała znacznie krócej niż wejście. W drodze do domu nie zabrało wizyty w MC Donald s, która na twarzach dzieci wywołała wielkie uśmiechy. Wszyscy byliśmy zmęczeni, ale szczęśliwi po bardzo ciekawej przygodzie. Wycieczkę zaliczamy do udanych.

"Dożynkowy As Roku 2018"

Dożynki Gminy Żmigród zbliżają się wielkimi krokami. Zapraszamy wszystkich do udziału w konkursie fotograficznym "Dożynkowy As Roku 2018"! Co trzeba zrobić, by wziąć udział? 😊 Wystarczy przesłać fotkę na email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , związaną z tematyką dożynek. Zdjęcie musi przedstawiać jedną osobę, która zawalczy o tytuł "Dożynkowego Asa Roku 2018" Liczymy na Wasze poczucie humoru i kreatywność! Szczegóły na stronie internetowej: www.zmigrod.com.pl/asp/pl_start.asp?ref=1&typ=13&sub=312&menu=2&schemat=0&dzialy=2&akcja=artykul&artykul=5759

Czytaj więcej: "Dożynkowy As Roku 2018"

Zapraszamy do wypełnienia ankiety!

W związku z trwającymi pracami nad opracowaniem Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych na lata 2019 – 2024 dla Gminy Żmigród zwracamy się do wszystkich mieszkańców gminy z prośbą o wypełnienie anonimowej ankiety, którą można uzupełnić wchodząc na link: TUTAJ lub pobrać ją w formacie pdf TUTAJ.

Ankieta jest również dostępna w wersji papierowej w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żmigrodzie, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie oraz u sołtysów wszystkich sołectw Gminy Żmigród.

Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych sprecyzuje i zweryfikuje najważniejsze problemy społeczne w naszej gminie, a także określi sposoby ich rozwiązywania. Aby trafnie określić cele i zadania do realizacji, potrzebna jest współpraca całej społeczności Gminy Żmigród.

Wypełnione ankiety w wersji papierowej prosimy składać w sekretariacie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żmigrodzie, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.w terminie do dnia 15 września 2018 r.